NB: Dette søkefeltet gir bare treff i ErasmusPluss håndboken
Slik går du frem:
- Prosedyrene som skal følges ved endring av status i forbindelse med sammenslåinger eller splitting av institusjoner, institusjonens navn, legal representative og/eller Erasmus+koordinator, se Europakommisjonen sine nettsider. Alle meldinger som gjelder endring skal sendes på e-post til Diku (erasmus@diku.no) og Europakommisjonen (EACEA-ECHE@ec.europa.eu).
- Dersom institusjonen har fått ny OLS-kontaktperson, meldes dette kun til Diku per e-post til erasmus@diku.no.
- Dersom du ønsker å søke om forlengelse eller endringer i selve prosjektet ditt, finner du informasjon om hvordan du går fram på sidene om det aktuelle tiltaket:
Kontaktinformasjon
Har du kommenterer til innholdet på disse sidene?
Er det noe som er uforståelig?
Mangler det noe?
Send oss innspillene og kommentarene dine på e-post til erasmus@siu.no.